Sociální sítě a Reality 5
K inzerci nemovitostí našich klientů využíváme, dle typu nemovitosti , všech sociálních sítí a "nových médií" - především však Facebook, YouTube a G+. K nabídce developerských projektů nebo na přání klienta jsme schopni vytvořit vlastní stránky s pevnou URL adresou a SEO optimalizací.
Pro běžné zakázky využíváme zobrazení obvyklého znění inzerce s fotografiemi na našich Facebookových stránkách s následným sdílením takto prezentované nemovitosti kolegy, resp. fanoušky našich FB stránek. Tímto vytváříme geometrickou řadu sdílení a oslovení klientů, kteří již vyrostli na sociálních sítích a jejichž vyhledávání na běžných inzertních serverech je výrazně nižší, než u starší generace.
V rámci SEO optimalizace a s využitím PPC kampaní jsme schopni nabídnout nemovitost právě této "digitální generaci", která primárně pro vyhledávání nemovitosti využívá nejen sociální sítě, ale i internetové vyhledávače.
sdílení videí na YouTube opět drží krok se současným trendem a s kvalitně zpracovaným videem opět získáme výrazně vyšší procento kvalitních prohlídek a potenciální klient je schopen si udělat výrazně ucelenější představu o nabízené nemovitosti a jeho okolí. Sociální sítě a Internet, jeho využití, způsob zobrazování nebo využívané kanály a jejich změny jdou ve velmi rychlém sledu. to, co platilo včera, je dnes v propadlišti digitálních dějin. Typickým příkladem je Selfie, jejichž využití je na ústupu. Snažíme se držet krok s tímto vývojem a využívat všech nových trendů a nabídnout našim klientům vždy lepší služby, než konkurence. Tyto poznatky jsou postupně implementovány do systémů Reality 5 a makléři jsou školeni k jejich využívání.