tiskoviny
21. století přliš nepřeje klasickým tiskovým inzerátům a v realitním byznyse toto platí dvojnásob. Inzerce v tisku je v dnešní době využívána převážně "pseudo" realitním makléři - tedy těmi, kteří nechtějí nebo neumějí využívat internet a odborné tiskoviny. Většina podvodů s nemovitostmi je také směrována do tištěných inzerátů. Toto počínání má zcela jasný záměr - čtenáři těchto novin jsou lidé starších ročníků a tedy náchylnější k podvodům. Tato situace je převážně ve velkých městech, pro oblastmimo Prahu nebo krajská města je poněkud odlišná.
Z těchto důvodů využívají i makléři Reality 5 některá tištěná media. Po několika zkušenostech a podrobných analýzách byl vyhodnocen jako nejúčinnější s nejširším dosahem inzerce specializovaný čtrnáctideník RealCity. Proto k inzerci využíváme dva základní formáty, které se nám nejvíce osvědčily a jsou, pro naše klienty, nejvýhodnější.
Mimo tyto formáty využívají makléři Reality 5 LOKÁLNÍ TIŠTĚNÉ LETÁKY.
celostránková inzerce Reality 5