co je PPC kampaň?

PPC je zkratka z anglického pay-per-click a znamená platba za proklik. Příbuzný pojem je zkratka CPC (cost-per-click, cena za proklik). Jedná se způsob inzerce s velmi efektivním dopadem
Je snadno měřitelná a je možné ji opravdu přesně zacílit. V oblasti realit se jedná o velkou konkurenční výhodu především proto, že minimum realitních kanceláří a makléřů tento moderní způsob využívá
PPC inzerce se ve vyhledávačích zobrazuje pod vyhledavacím polem nebo v pravé části stránky

 

 

PPC ve vyhleávačích

PPC kampaně jsou jedny ze způsobů inzerce nebo reklamy, které mají, oproti klasické inzerci, která je založena ma "kobercovém náletu" ("zasáhnu co největší plochu - ono se něco chytne") řadu výhod a jedná se o jednu z nejefektivnějších forem reklamy vůbec

 

Čeho touto inzercí dosáhneme?
  • oslovíme uživatele internetu dříve, než konkurence
  • vaše nemovitost se bude zobrazovat na viditelných místech
  • díky zacílení jsme schopni oslovit správnou skupinu zájemců
  • oslovíme zákazníky v potřebném regionu
  • rychlost cílené inzerce
  • oslovíme i zájemce, kteří cíleně nevyhledávají na klasických inzertních servrech s nemovitostmi