PPC kampaně Reality 5
co je PPC kampaň?
PPC je zkratka z anglického pay-per-click a znamená platba za proklik. Příbuzný pojem je zkratka CPC (cost-per-click, cena za proklik). Jedná se způsob inzerce s velmi efektivním dopadem
Je snadno měřitelná a je možné ji opravdu přesně zacílit. V oblasti realit se jedná o velkou konkurenční výhodu především proto, že minimum realitních kanceláří a makléřů tento moderní způsob využívá
PPC inzerce se ve vyhledávačích zobrazuje pod vyhledavacím polem nebo v pravé části stránky
PPC ve vyhleávačích
PPC kampaně jsou jedny ze způsobů inzerce nebo reklamy, které mají, oproti klasické inzerci, která je založena ma "kobercovém náletu" ("zasáhnu co největší plochu - ono se něco chytne") řadu výhod a jedná se o jednu z nejefektivnějších forem reklamy vůbec
Čeho touto inzercí dosáhneme?
- oslovíme uživatele internetu dříve, než konkurence
- vaše nemovitost se bude zobrazovat na viditelných místech
- díky zacílení jsme schopni oslovit správnou skupinu zájemců
- oslovíme zákazníky v potřebném regionu
- rychlost cílené inzerce
- oslovíme i zájemce, kteří cíleně nevyhledávají na klasických inzertních servrech s nemovitostmi