inzerce a inzertní kampaně Reality 5
Relitní makléři jsou obchodníci a zprostředkovatelé.Pokud někdo tvrdí něco jiného, nemá zcela pravdu. Z této definici jednoznačně vyplývá, že důležitým nástrojem prodeje nemovitosti je nejen kvalitně zpracovaný inzerát, ale především oslovení široké veřejnosti nebo velmi přesně definované cílové skupiny klientů. K tomuto samozřejmě slouží použití různých inzertních kanálů. Netvrdíme, že nemovitost se nedá prodat s využitím 5-10 inzertních servrů, ale tvrdíme, že tento proces bude buď dlouhodobější nebo výsledná prodejní cena bude nižší.
Jednou konkurenčních výhod Reality 5 je právě využití velkého množství inzertních servrů, ale také dalších prodejních kanálů, především s využitím internetu.
345 inzertních servrů
Jedním z nejdůležitějších nástrojů moderního realitního makléře je využití specializovaných inzertních servrů .... více.
PPC kampaně
Byť se jedná o jeden z druhů pasivní inzerce, jsme schopni výrazně obsáhnou potenciální klienty na internetu, kteří se právě nepohybují v oblasti inzertních servrů ... více
Facebook, YouTube a sociální sítě
Další z nástroj, kdy jsme schopni nabídnout nemovitost klientům, kteří nemají právě důvěru v běžnou inzerci. Zde již makléř jednoznačně stojí za nabídkou ... více.
Direct marketing
Inzerce cílená na jasně specifikovanou skupinu. Aktivní oslovení klientů, s kterými jsme již jednali ... více.
Poptávající
Důležitý moment, kdy pomocí tzv. "párování" jsme schopni oslovit klienta, který poptává konkrétní nemovitost ....více.